Saturday, March 7, 2009

Dah agak dah,mesti cmnie jadiknye..

Hurm..pening..ape yang saya plan tidak menjadik.Jangan salahkan saya sebab saya telah berusaha tuk itu.Ish,dalam ati cam bengang gak.Ye la,time saya sudah berani,dia tak mahu plak.Haha.Mungkin nie la balasan bila terlalu selalu menolak ajakan orang lain.hehhehe.Padan muke kamu farrah.Ampun,saya tidak berniat tuk buat macam tue.Cume,mental dan fizikal saya yang masih tak ready kot.Tolong jangan tanya bila saya akan bersedia tok tue semua,sebab saya rasa saya takde jawapan pon tok soalan simple cam tuh.Tapiii,dia ada ajak saya keluar,pegi genting bulan depan.Apesal la tak tahun depan je,kan senang.Sebenarnya,saya masih tak berani,tapi saya cube wat selambe jek,cam orang takde perasaan sebab saya ada benda yang perlu diselesaikan.Malas nak tunggu lama-lama,buat nyemakkan otak jek.Tak seserius mane pon,cume memeningkan je.Lagi-lagi benda yang kite tak boleh nak klasifikasikan sebagai serius atau tidak.Klo kat hot.fm,namenye FAKTA atau AUTA.Masalahnya,bulan depan??Ada mase ke nak pegi??Ish,da keje ke blom eyh saya time tuhh.AyooO,dan paling penting,masih ada ke sekelumit perasaan berani saya pada masa tuh?Alaahaaaiii Farrah..Kamu memang complicated eyhh..Kalau camtue,memang tahun depan je la kite jumpa ye..hahaha...2010,here i come!!
*arinie suda satu taunn..

No comments:

Post a Comment