Thursday, March 26, 2009

~ENJOYY!!!!

Huh,semalam saya rase sungguh tenang dan gembira kerana saya keluar hang out with my friend,Sue.Rasa sungguh bahagia menghabiskan masa berborak dan gelak-gelak sambil menyedut air Pink Panther dan sesekali mencapai sudu dan garfu untuk menyiat Roti Seafood tue.Huh,ley naik angau taw bile memikirkan air dan roti itu.Sangat sedappppp.Rugi sape yang taknak join kitorang malam tue.Bluekkk..Huh,kan best klo hidup nie sangat senang seperti apa yang saya rasakan masa lepak tue.Tak yah pening-pening memikirkan benda-benda yang menyemak di dalam kepala saya nie.Sambil-sambil makan dan berborak,sempat gak saya melihat orang di sekeliling kami.Ciss,menyampah..(dgn mulut yang skit terberot) apalagi bila melihat yang kebanyakkannya datang bersama pasangan mereka.Sue cakap,dah2,tak yah tengok dorang tue,wat sakit ati jek.Hehhe,memang lah,sebab dia merasai apa yang saya rasa.Haha,kami serupa.Takpe,kami masih rasa gembira walaupon cume ada kami berdua.Yang penting is about spending your time with sumone that you enjoy to talk,share and laugh with.Kami enjoyed sangat semalam,bergelak sakan dan berkongsi cerita dan updatekan semua cerita-cerita hot kami (sue mmg de cite hot tp rahsia).Bahagia dan gembirakan kami??Tapi anda semua tak tahu yang kami berdua adalah penganggur yang sebenarnya sangat susah ati.hehe.

7 comments:

  1. i just wonder 'sue' who is it?
    huhuuhu....

    what will I do next...
    this word keep on draging on my head

    ReplyDelete
  2. sue mane yang ko hang out with nih? sue bp ke..sue room-mate ko mase kat qlate? emmm rase cam dah lama tak hang out hepi2 gelak2 kuat2 hummmm~~

    ReplyDelete
  3. yup,sue my ex-rroomate dear..yar,veri fun taw ley jmp kwn2,borak2,keypoh2 bergosip..hahhaha..jiwa rs gumbira jek..hehehe..

    ReplyDelete
  4. weh..jgn lupe banje aku mkn kat sane okkk..haha..12 aku dtg..ngeee...

    ReplyDelete
  5. 12hb?...owh,aku gi oliday kat moscow ar tyme tuh..hehehehe...;p

    ReplyDelete
  6. hahah ye mmg sonok...tp hnye smentare.
    blk umh tension blk!!arghh...mcm mne aku leh thn slame 4bln ni pn aku xtau.huhuh
    n utk rhsie aku,ko je tau k.only u!n aku xpnh lg cte kt spe2 sbb aku xrse best pn nk cte kt spe2.mnyirap lg adela...benci aku.

    ReplyDelete
  7. alala..jgn begitu kwnku..kite kena trus berjuang taw...dun giv up ye...hahhah,cb try cite kat org laen,sure dorg bg respon sm cam aku.hehehe

    ReplyDelete