Saturday, July 11, 2009

~Beginilah...~

Uits,dah agak lame tidak mengepostkan anything kat blog nie.Lame bangat sehingga menyebabkan blog ini sgt kering.Sekering aty nie tyme mase nak kene pakse diri gi keje.hhehehe.Well,i'm back dengan berita yg baru,dgn kehidupan yang baru jugak.I'll starts working in new place this monday.May god bless me!

Itu bukan cerite sebenar.Actually tadi gie my ex-classmatenye majlis kawin.Seperti biase la,aku akan menjadik jemputan jek wat mase sekarang.Blom lagi mahu menukar status itu kepada "pengundang".hehehe.Watevar la cik Farrah.And before balik tadi sempat menyinggahkan diri ke kedai yang menjual air pink panther tuh.Akhirnye dapat aku menunjuk dan memberi peluang kat cik Syida untuk merasa nikmatnya minuman itu.Beliau akhirnya tersandar dan duduk diam kat sebelah aku while aku driving balik.Aku gak lah yang kene drive.Citt.

Lupe plak nak cakap,jumpe Hanif tyme kat majlis kawin tuh.Die cakap,"Farrah,ko da krus skit la"..Hurm,begitulah nampaknye.Kekadang kite salu mengharapkan yang kite akan kurus,tapii itu TIDAK BERLAKU.Dan bile kite tidak mengharapkan apa-apa,ia nya BERLAKU!Huh,so,sila berhenti berharap.hehhehehe.Adios~

3 comments:

  1. have been waiting for your new entry =D

    wish you all the best for the new job darling

    p/s:sungguh tak sabar nak terima kad farrah

    ReplyDelete
  2. beb, aku bukan nye pe tesandar dlm kete dgn perut ku sbb kyg gle seyh! tQ2! hahaha mmg best la kedai tu.
    weh, jgn lupe part pengantin pegang perut aku!! hahahaaahahaa mengong tul.
    p/s: (jgn ko igt aku tatau ko nye blog add ok. ;p)

    ReplyDelete
  3. cik saliza,windu kat aku la tuh..hehehe..kad aku?coming soon..ntah bape lame soon tue aku pon xtau la wey.i think urs da otw da kan.hehee

    cik syida, anda sgt hebat,dpt jugak menjejak aku..cam 'dimane joe jambul???'hehehe..(cam aku xtaw cmne ko ley detect aku)...anyway,t kite g lagi la weyh

    ReplyDelete