Saturday, July 25, 2009

~I feel BETTER nOw...~

Well,pejam celik,pejam celik,wahhhhh,dah masuk 2 minggu dah aku keje kat tempat baru tuh.Tak sangka!Paling tak sangka aku berjaya tuk tidak merungut atau komplen pape pon.Thhank God,i feel better.Eventhough kejenye agak menimbun,tapi tak kisah la.Sekarang tiada lagi perasaan macam de 8pisau tertusuk kat dada aku nie everytime bangun pagi nak gi keje.Orang2 kat situ pon baik-baik.Yar,lupe nak inform yang boleh dikatakan hampir semua ahli teamwork aku adalah orang klate.hehehe.Tercampak aku di situ.Tapi tade problem pon ngan tue semua sebab mereka semua ok2 belaka.Yang aku paling tak tahan,my superior cakap,"Farrah nie diam jek,pemalu"harkh tui+bluek,aku taw korang sure cakap "ish,pendiam la sangat".hehehe.Tak kisah la,tunggu aku tunjukkan gigi taring aku t.
Bile kite rase gembira,akan ada satu problem yang akan muncul.Aku akan makan banyak bile rase gembira.hhaha.Ini bermaksud,kemungkinan tuk aku jadik gemOks semula memang agak tinggi.Ahhh,lantakk la,asalkan tak Obessiti..Macam selalu aku cakap kat kawan aku sorg ni,takpe la gemOks,kalau gemok bley kurus,tapi kalo pendek,susah tuhhhh nak jadik tinggi melainkan anda memakai heels yg tingginye setinggi KL Tower.hehe..
Tadi de gak saje2 menjenguk ke blog farapoda,dienye latest post cam agak menarik jek tajuknye.hehehe.21 tips tue aku baca dengan laju nye,tak sabar nak bace sampai ke tips yang no. 21.And frankly speaking,aku setuju dengan semuanye.hehe.Buktinya,lepas bace setiap petua yang de kat situ,aku akan angguk-anggukkan kepale aku camni--->eleh,cam la korang ley nampak.Kalo ley nampak,berhati-hati lah,mungkin anda adalah orang yg seterusnye..hehe
p/s: suke lagu katimah cinta-sixth sense wat mase nie...

No comments:

Post a Comment